Körkort teori

Du som ska ta körkort måste vara godkänd på både Riskettan och Risktvåan innan du får påbörja ditt Teoriprov och Förarprov. Riskutbildningarna är giltiga i 5 år!

Teori

För information om nästa teoristart, vänligen kontakta vår reception.

Vi tar ingen avgift för att skriva in sig som elev hos oss, däremot brukar vi heller inte skriva in elever utan att man köper något paket vid samma tillfälle.

Teoripaket

När du köper ett teoripaket hos oss får du ditt paket med lärobok som innehåller allt du behöver. Du får också inloggningsuppgifter så att du kan göra datortester när det passar dig.
Under våra öppettider kan man även använda våra datorer.

Det är naturligtvis bra om du kan försöka att hålla teorikunskaperna i nivå med din körning, så att du kan förstå reglerna för den trafikmiljö du kör i just nu.

Intensivelever och övriga elever som kör en kurs hos oss SKA göra ALL datateori under sin vistelse hos oss för att få behålla sina provtider!

Praktisk teori med andra ord!

Anmäl dig på 073-6316 601