Ta körkort i Västerås? välj en körskola i sala och få kortet snabbare med silverstadens trafikskola!

Västerås har många bra körskolor men är antagligen inte Sveriges bästa stad att ta körkortet i. På Silverstadens trafikskola i Sala som ligger en halvtimme bort från Västerås har du möjligheten att ta körkortet hos en proffsig och erfaren körskola på mindre ort. Hit kör västeråsare, stockholmare och andra elever hela landet över dagligen för att få möjligheten att ta körkortet på sina egna villkor.

Därför ska du köra upp i Sala

Sala är en stressfri och lugn stad som är perfekt för körlektioner. Här kan du utsätta dig för samtliga trafiksituationer du behöver bli bekväm med men samtidigt få lära dig i en stressfri stadsmiljö med lugna villaområden på dina egna villkor. Vår intensivkurs är speciellt framtagen för att du ska ta körkortet i en bra läromiljö på kort tid. Vi erbjuder även möjlighet till boende för de som rest långväga. Hos oss får du även alla oanvända timmar betalda tillbaka till dig när du tagit ditt körkort, så kontakta oss idag och låt oss göra ditt körkort till en snabb affär!

Boka redan idag!

Boka på 073-63 16 601 redan idag!

Anmäl dig på 073 631 6601

Silverstadens Trafikskola AB