trafikskola / Körskola i Avesta & Krylbo

Ta körkort snabbt med Silverstadens trafikskola!

Vi har efter många års erfarenhet hittat en bra balans för att lära våra elever både vikten av säkerhet samtidigt som de ska klara utbildningen snabbt med körkort i hand. Vi finns i Sala som är en perfekt stad att lära sig köra i, här kan du möta alla trafiksituationer du som bilförare kommer behöver kunna hantera men på dina villkor i en bra och lugn trafikmiljö. Hos oss behöver du inte vara rädd för att köpa ett paket med körtimmar då alla oanvända körtimmar betalas tillbaka till dig, detta händer ofta då vår intensivkurs är speciellt framtagen just för att du ska få ditt körkort snabbt!

Vi har genom åren haft många glada och nöjda elever i området kring Avesta & Krylbo – bli en av dom och kontakta oss!

En körskola med bredd

Vi erbjuder även handledarutbildning, mopedutbildning, teori och riskutbildning. Vi kan även erbjuda långväga kunder boende för vår intensivkurs. Om du har frågor om vår utbildning eller önskar boka så kontakta oss gärna på 073-63 16 601 eller online via Körkortsjaken

Anmäl dig på 073 631 6601

Silverstadens Trafikskola AB